Akcia!

Termo páska TP-57/45/17 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/45/17 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.41 0.39 bez DPH | 0.47 s DPH |
Pridať do košíka

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 48 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 48 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 48 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 48 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní    
60.00 bez DPH | 72.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • alebo Vzdialená pomoc cez program AnyDesk
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš tablet, použite tento softvér Team Viewer - Quick Support
  • po stiahnutí,nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
32.50 31.50 bez DPH | 37.80 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!

Programovanie PLU položiek

Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate . Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek na PC. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) odzálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
20.83 20.25 bez DPH | 24.30 s DPH |
Pridať do košíka