Akcia!
FiskalPRO N3 VRP - Virtuálna Registračná Pokladnica

FiskalPRO eKasa N3 BASIC – dotyková registračná pokladnica s platobným terminálom a integrovanou čítačkou čiarových a QR kódov

Android dotyková registračná pokladnica s platobným terminálom a integrovanou čítačkou čiarových a QR kódov. PLATOBNÝ TERMINÁL A PRIPOJENIE NA INTERNET ZADARMO* BEZ  MESAČNÝCH  POPLATKOV  A  ZÁVÄZKOV   Platobná funkcia aktívna v Q1/2020 Riešenie pre eKasa v súlade s novou legislatívou. Pokladničné riešenie s Android aplikáciou FiskalPRO Mobile vhodné pre pevné prevádzky, predaj tovaru a služieb. Integrovaný  platobný terminál, čítačka čiarových a QR kódov a dlhá výdrž batérie. Pripojenie k internetu je možné pomocou WiFi, 4G (SIM karta dodávaná v cene zariadenia*). Riešenie vhodné pre pevné prevádzky i mobilný predaj. Technická špecifikácia • Displej: dotykový 5''  kapacitný • Batéria: Li-ion 5200 mAh • Pripojenie: 4G, LTE a WiFi, Bluetooth, micro USB • Tlačiareň: rýchla termotlačiareň, šírka role 58mm, 40mm priemer kotúčika • Operačný systém: Android 5.x so zabezpečeným platobným systémom, Anglický jazyk • Procesor: 4 Core CPU + Secure CPU • Pamäť: 1GB RAM, 8GB FLASH + Micro SD • Fotoaparát: 2MPX dual • Rozmery: 176 x 79 x 72 mm • Váha: 396g   FiskalPRO Mobile - Android aplikácia Obsahuje mnoho funkcií pre predaj tovaru a služieb - Evidencia pokladníkov - Rýchle voľby, skupiny a podskupiny predajných položiek - Rýchle účtovanie pomocou kódov tovarov - Čítanie čiarových a QR kódov - Kombinované platby (hotovosť/platobná karta/ poukážka) - Automatický prenos čiastky pri platbe kartou do platobného terminálu - Akceptácia elektronických straveniek - Správa a nastavenie cez Cloud FiskalPRO _____________________________________________________________________ Cloud FiskalPRO je neoddeliteľnou súčasťou nášho riešenia, vďaka ktorému máte kedykoľvek online prehľad o vašej prevádzke a to z akéhokoľvek zariadenia bez ohľadu na jeho platformu. Stačí vám len internetový prehliadač. Všetky nastavenia robíte pohodlne v Cloude, odkiaľ sa online dostávajú do pokladne. • Dostupný ku všetkým riešeniam FiskalPRO! • Správa a riadenie zariadení (pokladnice, platobné terminály, fiskálne tlačiarne) • Jednoduchá správa tovarových položiek • Tvorba cenníkov a ich priradenie k pokladnici • Správa zliav, zákazníkov, akcií a cien • Evidencia a nastavenie stolov, miestností, pokladníkov a platieb • Predajné štatistiky s voľbou za obdobie a zariadenie/prevádzku podľa tovaru jednotlivo a kumulované • Záloha pokladničných dokladov, elektronického žurnálu, uzávierok a potvrdení o platbe kartou • Možnosť aktivácie skladového systému, ďalších špeciálnych funkcií • Možnosť prepojenia na rôzne skladové a účtovné systémy   * SIM karta v cene zariadenia na 12 mesiacov. V prípade používania platobných funkcií je SIM zadarmo počas celej doby používania
349.00 295.67 bez DPH | 354.80 s DPH |
Pridať do košíka
FiskalPRO N3 VRP - Virtuálna Registračná Pokladnica

FiskalPRO N3 VRP – Virtuálna Registračná Pokladnica

Android virtuálna dotyková registračná pokladnica s platobným terminálom, integrovanou čítačkou čiarových a QR kódov. PLATOBNÝ TERMINÁL A PRIPOJENIE NA INTERNET ZADARMO* BEZ  MESAČNÝCH  POPLATKOV  A  ZÁVÄZKOV   Platobná funkcia aktívna v Q1/2020 Virtuálna registračná pokladnica v súlade s novou legislatívou. Integrovaný  platobný terminál, 1D/2D skener kódov, GPS a dlhá výdrž batérie. Pripojenie k internetu je možné pomocou WiFi, 4G (SIM karta dodávaná v cene zariadenia*). Riešenie vhodné pre pevné prevádzky i mobilný predaj.   Virtuálna registračná pokladnica (VRP) je bezplatná aplikácia zriadená Finančným riaditeľstvom SR. Na použitie VRP je potrebné mať zariadenie, ktoré má on-line prístup na internet.   Technická špecifikácia • Displej: dotykový 5''  kapacitný • Batéria: Li-ion 5200 mAh • Pripojenie: 4G, LTE a WiFi, Bluetooth, micro USB • Čítačka čiarových kódov: 1D, 2D kódy • Tlačiareň: rýchla termotlačiareň, šírka role 58mm, 40mm priemer kotúčika • Operačný systém: Android 5.x so zabezpečeným platobným systémom, Anglický jazyk • Procesor: 4 Core CPU + Secure CPU • Pamäť: 1GB RAM, 8GB FLASH + Micro SD • Fotoaparát: 2MPX dual • Rozmery: 176 x 79 x 72 mm • Váha: 396g   * SIM karta v cene zariadenia na 12 mesiacov. V prípade používania platobných funkcií je SIM zadarmo počas celej doby používania
198.92 bez DPH | 238.70 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!

Termo páska TP-57/45/17 mm pokladničné pásky

Prinášame vám značkové termo pásky s garanciou stálosti tlače.

Termo páska TP-57/45/17 mm

je vhodná pre termo tlačiarne. Termo pásky sa vyrábajú z vysoko kvalitného termo papiera, ktorý garantuje čitateľnosť záznamu 7 rokov, pri dodržaní správnych skladovacích podmienok. Používa sa na výrobu pások do registračných pokladní, POS terminálov, váh, zdravotníckych zariadení, meracích prístrojov, cestovných lístkov v MHD a pod. Blednutie pások? Áno, je to tak, ak si kúpite lacné termo pásky, bez akéhokoľvek dokladu kvality, podľa možnosti aj bez informácie ako ich skladovať. Používanie lacných necertifikovaných pások je jedným z hlavných dôvodov, ktorý tento problém spôsobuje. Riešenie máte na dosah ruky – stačí používať naozaj spoľahlivé, značkové pásky od našej spoločnosti.
0.41 0.39 bez DPH | 0.47 s DPH |
Pridať do košíka
Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

Záruka výmeny eKasa zariadenia do 96 hodín v pracovných dňoch

V prípade prerušenia prevádzky zariadenia eKasa z dôvodu technickej poruchy je podnikateľ povinný vyhotoviť paragón podľa náležitostí uvedených v zákone č. 289/2008 Z. z.. Ak dôjde k poruche on-line registračnej pokladnice alebo koncového zariadenia, podnikateľ je povinný obnoviť prevádzku tejto pokladnice alebo tohto zariadenia do 96 hodín od vzniku poruchy alebo začať používať inú on-line registračnú pokladnicu alebo iné koncové zariadenie. V prípade výpadku internetového spojenia pri pokuse o zaevidovanie pokladničného dokladu (prekročenie hraničnej doby odozvy) do systému e-kasa musí podnikateľ vyhotoviť tzv. off-line doklad.   V prípade neodoslania pokladničného dokladu do sytému eKasa v lehote 96 hodín môže byť podnikateľovi (keďže samotný podnikateľ je zodpovedný za správne zaslanie údajov do eKasa) udelená sankcia až do výšky 330 Eur za každý neodoslaný pokladničný doklad!   Naša spoločnosť Vám preto ponúka možnosť vyhnúť sa týmto sankciám tým, že do 96 hodín od ohlásenia poruchy na Vašom zariadení Vám dodáme náhradné zariadenie*, ktoré budete môcť jednoducho vymeniť za chybné zariadenie. Následne zabezpečíme prípadnú záručnú alebo pozáručnú opravu chybného zariadenia. Za minimálny mesačný poplatok sa teda môžete vyhnúť vysokým sankciám zo strany Finančnej správy v prípade, ak z rôznych dôvodov Vaše zariadenie nebude funkčné.   Tento poplatok je ročný. Výpovedná lehota - 1 mesiac.   V prípade akýchkoľvek ďalších otázok nás kontaktujte, pracovníci nášho eShopu Vám odborne poradia.   * počas pracovných dní    
60.00 bez DPH | 72.00 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!
Pomoc cez vzdialenú plochu

Pomoc cez vzdialenú plochu

  • stiahnite si z našej stránky program pre pripojenie sa k Vášmu počítaču
  • Vzdialená pomoc cez program Team Viewer
  • alebo Vzdialená pomoc cez program AnyDesk
  • v prípade ak potrebujete spravovať Váš tablet, použite tento softvér Team Viewer - Quick Support
  • po stiahnutí,nainštalovaní a spustení nám nadiktujte Vaše číslo pracoviska
  • pre pripojenie vzdialenej plochy musíte na Vašom počítači povoliť pripojenie
32.50 31.50 bez DPH | 37.80 s DPH |
Pridať do košíka
Akcia!

Programovanie PLU položiek

Na všetkých registračných pokladniciach máte možnosť naprogramovať tovarové položky, ktoré predávate . Pri tovarovej položke sa programuje:
  • názov - popis PLU
  • cena PLU
  • čiarový kód PLU
Dôležité upozornenie: Pri zmene počtu tovarových položiek sa vymažú všetky už naprogramované nastavenia a preto pred zmenou počtu tovarových položiek vytvorte zálohu všetkých tovarových položiek na PC. Odporúčaný postup pri zmene počtu PLU: 1) vykonať uzávierku PLU, 2) vykonať Z dennú uzávierku, 3) odzálohovať databázu PLU (lebo pri zmene počtu PLU sú položky v pokladnici zmazané),
20.83 20.25 bez DPH | 24.30 s DPH |
Pridať do košíka