Obchod
Zobrazených 321–333 z 333 výsledkovSorted by latest
Akcia!
31.02€ Original price was: 31.02€.30.10€Current price is: 30.10€. bez DPH | 37.02€ s DPH |
Pridať do košíka

RJ45 – D-SUB9M pre Euro 150/2000/2500 – OHAUS
Prepojovací káblel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh Ohaus.
Prepojovací káblel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh Ohaus.
Akcia!
497.44€ Original price was: 497.44€.268.67€Current price is: 268.67€. bez DPH | 330.47€ s DPH |
Pridať do košíka

Elcom Efox/o T RP80 LAN – eKasa v cene licencia na DPH
OnLine Pokladničná Tlačiareň Elcom Efox/o T RP80 LAN – eKasa ORP je plne kompatibilná s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa.
Je určená hlavne pre väčšie prevádzky v náročnejšom prostredí. Nadčasovým a elegantným vzhľadom zanecháte vo vašich zákazníkoch dojem moderného obchodníka.
Kúpou tohto zariadenia si môžete byť istý, že po 1.júli 2019 nebudete potrebovať žiadne ďalšie náklady na zaručenie kompatibility Vašej registračnej pokladnice s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa.
V prípade ak ešte nemáte pripojenie na internet ponúkame Vám stolový router pre bezpečné pripojenie na server Finančnej správy:
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router +1000MB dát mesačne
alebo ak potrebujete mobilné pripojenie na server Finančnej správy router, tak Vám ponúkame:
VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 500MB dát mesačne
Fiskálna tlačiareň Efox Elcom RP-80 predstavuje inteligentné riešenie na tlač fiskálnych pokladničných dokladov, v súlade so zákonom č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice.
Táto tlačiareň s ethernetovým (LAN) rozhraním umožňuje komunikáciu medzi viacerými zariadeniami, pričom údaje môžu byť umiestnené iba v jednom – centrálnom počítači. Obchodník tak nemusí riešiť komunikáciu tlačiarne s centrálnym počítačom individuálne, ako to bolo v prípade ich prepojenia prostredníctvom sériového či USB portu. Významnou výhodou je komunikácia na diaľku, ktorá bola pri prepojení s USB obmedzená iba na vzdialenosť 3 až 5 metrov.
Významné vlastnosti:
• najlepší pomer cena/kvalita na trhu
• rýchla tlač pokladničného dokladu
• vynikajúce funkčné vlastnosti
• spoľahlivosť a obľúbenosť medzi zákazníkmi
• rýchla dostupnosť náhradných dielov
• jednofarebné vyhotovenie v čiernej farbe
OnLine Pokladničná Tlačiareň Elcom Efox/o T RP80 LAN – eKasa ORP je plne kompatibilná s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa.
Je určená hlavne pre väčšie prevádzky v náročnejšom prostredí. Nadčasovým a elegantným vzhľadom zanecháte vo vašich zákazníkoch dojem moderného obchodníka.
Kúpou tohto zariadenia si môžete byť istý, že po 1.júli 2019 nebudete potrebovať žiadne ďalšie náklady na zaručenie kompatibility Vašej registračnej pokladnice s novelou Zákona o elektronických registračných pokladniciach 289/2008, známej ako eKASA alebo ONLINE Kasa.
V prípade ak ešte nemáte pripojenie na internet ponúkame Vám stolový router pre bezpečné pripojenie na server Finančnej správy:
VPN eKasa set Alcatel LinkHub HH40V – stolový router +1000MB dát mesačne
alebo ak potrebujete mobilné pripojenie na server Finančnej správy router, tak Vám ponúkame:
VPN eKasa set Alcatel LinkZone MW40V – mobilný router + 500MB dát mesačne
Fiskálna tlačiareň Efox Elcom RP-80 predstavuje inteligentné riešenie na tlač fiskálnych pokladničných dokladov, v súlade so zákonom č. 289/2008 Z. z. o používaní elektronickej registračnej pokladnice.
Táto tlačiareň s ethernetovým (LAN) rozhraním umožňuje komunikáciu medzi viacerými zariadeniami, pričom údaje môžu byť umiestnené iba v jednom – centrálnom počítači. Obchodník tak nemusí riešiť komunikáciu tlačiarne s centrálnym počítačom individuálne, ako to bolo v prípade ich prepojenia prostredníctvom sériového či USB portu. Významnou výhodou je komunikácia na diaľku, ktorá bola pri prepojení s USB obmedzená iba na vzdialenosť 3 až 5 metrov.
Významné vlastnosti:
• najlepší pomer cena/kvalita na trhu
• rýchla tlač pokladničného dokladu
• vynikajúce funkčné vlastnosti
• spoľahlivosť a obľúbenosť medzi zákazníkmi
• rýchla dostupnosť náhradných dielov
• jednofarebné vyhotovenie v čiernej farbe
Akcia!
1,097.72€ Original price was: 1,097.72€.1,064.77€Current price is: 1,064.77€. bez DPH | 1,309.67€ s DPH |
Pridať do košíka

Digital Desk
Nová cesta k vašim klientom
Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Nová cesta k vašim klientom
Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov. Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Digital Desk je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Digital Desk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Akcia!
182.80€ Original price was: 182.80€.177.36€Current price is: 177.36€. bez DPH | 218.15€ s DPH |
Pridať do košíka

Skener Elcom KD-3000 čítačka čiarových kódov
Elcom KD-3000
je ručný optický skener čiarových kódov. Jeho významnými vlastnosťami sú rýchle snímanie, pohodlná manipulácia a spoľahlivosť. Hlavnou výhodou je, že okrem jednoduchých jednorozmerných čiarových kódov (napr. EAN kód) spoľahlivo sníma aj zložitejšie dvojrozmerné kódy, ktoré obsahujú viac informácií (napr. QR kód). Vďaka tejto funkcionalite sa automaticky rozširujú možnosti jeho využitia. Od snímania jednoduchých kódov na tovar, môže obchodník snímať aj napríklad QR kód z vernostné karty, kupónu, pokladničného dokladu, mobilného telefónu alebo z PC displeja. Vďaka tomu je možné efektívnejšie využívať rôzne vernostné systémy alebo zákaznícke akcie. Elcom KD-3000 skener je veľkým pomocníkom aj pri skladovom hospodárstve a logistike. Pri prijímaní tovaru na sklad stačí nasnímať QR kód z faktúry alebo dodacieho listu a skladník môže mať ihneď k dispozícii napríklad fakturačné údaje, údaje o preprave alebo rôzne informácie o danom tovare. Skener sa dá pripojiť k pokladni, POS systému alebo počítaču pomocou voliteľného rozhrania USB alebo RS-232. Je ideálnou voľbou pre všetky druhy obchodných a reštauračných prevádzok ako aj pre rôzne priemyselné prevádzky (výrobné haly, sklady, prepravné služby ...), ktoré pri svojich pracovných procesoch pracujú s QR kódmi. Dalšie užitočné vlastnosti:- skener spoľahlivo sníma kódy zo vzdialenosti 200 mm (prípadne aj z väčšej, ak je kód dostatočne veľký a kvalitný)
- využíva LED technológiu ako zdroj svetla, čo zaručuje nízku spotrebu energie skenera
- vďaka svojmu spracovaniu a dizajnu je odolný - zvládne intenzívne používanie aj menej šetrné zaobchádzanie, dokonca aj pády z výšky 1.5 metra
- ľahká manipulácia, inštalácia a konfigurácia šetrí čas, eliminuje prestoje a zjednodušuje prácu obchodníka
Elcom KD-3000
je ručný optický skener čiarových kódov. Jeho významnými vlastnosťami sú rýchle snímanie, pohodlná manipulácia a spoľahlivosť. Hlavnou výhodou je, že okrem jednoduchých jednorozmerných čiarových kódov (napr. EAN kód) spoľahlivo sníma aj zložitejšie dvojrozmerné kódy, ktoré obsahujú viac informácií (napr. QR kód). Vďaka tejto funkcionalite sa automaticky rozširujú možnosti jeho využitia. Od snímania jednoduchých kódov na tovar, môže obchodník snímať aj napríklad QR kód z vernostné karty, kupónu, pokladničného dokladu, mobilného telefónu alebo z PC displeja. Vďaka tomu je možné efektívnejšie využívať rôzne vernostné systémy alebo zákaznícke akcie. Elcom KD-3000 skener je veľkým pomocníkom aj pri skladovom hospodárstve a logistike. Pri prijímaní tovaru na sklad stačí nasnímať QR kód z faktúry alebo dodacieho listu a skladník môže mať ihneď k dispozícii napríklad fakturačné údaje, údaje o preprave alebo rôzne informácie o danom tovare. Skener sa dá pripojiť k pokladni, POS systému alebo počítaču pomocou voliteľného rozhrania USB alebo RS-232. Je ideálnou voľbou pre všetky druhy obchodných a reštauračných prevádzok ako aj pre rôzne priemyselné prevádzky (výrobné haly, sklady, prepravné služby ...), ktoré pri svojich pracovných procesoch pracujú s QR kódmi. Dalšie užitočné vlastnosti:- skener spoľahlivo sníma kódy zo vzdialenosti 200 mm (prípadne aj z väčšej, ak je kód dostatočne veľký a kvalitný)
- využíva LED technológiu ako zdroj svetla, čo zaručuje nízku spotrebu energie skenera
- vďaka svojmu spracovaniu a dizajnu je odolný - zvládne intenzívne používanie aj menej šetrné zaobchádzanie, dokonca aj pády z výšky 1.5 metra
- ľahká manipulácia, inštalácia a konfigurácia šetrí čas, eliminuje prestoje a zjednodušuje prácu obchodníka
Akcia!
93.06€ Original price was: 93.06€.90.28€Current price is: 90.28€. bez DPH | 111.05€ s DPH |
Pridať do košíka

Journal Reader – JODO
Napájanie napájací adaptér S003HV050050, 100-240 V 50/60 Hz, 5 V/500 mA Interný akumulátor 3,6 V / 110 mAh LiON Spotreba 5 V, 120 mA max. Rozmery (Š x V x H) 85 x 70 x 30 Hmotnosť 0,2 Rozhranie 2x … Continued
Napájanie napájací adaptér S003HV050050, 100-240 V 50/60 Hz, 5 V/500 mA Interný akumulátor 3,6 V / 110 mAh LiON Spotreba 5 V, 120 mA max. Rozmery (Š x V x H) 85 x 70 x 30 Hmotnosť 0,2 Rozhranie 2x … Continued
Akcia!
72.93€ Original price was: 72.93€.68.78€Current price is: 68.78€. bez DPH | 84.60€ s DPH |
Pridať do košíka

Pokladničná zásuvka CD-530 K s vnútrom otváraná na kľúč 12 V (čierna / biela)
Pokladničná zásuvka s elektrickým ovládaním 12 V a otváraním na kľúč. Vnútro zásuvky obsahuje 8 priečinkov pre mince a 4 pre bankovky.
Pokladničná zásuvka s elektrickým ovládaním 12 V a otváraním na kľúč. Vnútro zásuvky obsahuje 8 priečinkov pre mince a 4 pre bankovky.
Akcia!
8.41€ Original price was: 8.41€.8.12€Current price is: 8.12€. bez DPH | 9.99€ s DPH |
Pridať do košíka

D-SUB – D-SUB pre Euro 150/2000/2500
Pripojovací kábel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh - CAS, ACS, T-scale.
Pripojovací kábel pre prepojenie pokladníc Euro 150/2000/2500 a váh - CAS, ACS, T-scale.
Akcia!
87.63€ Original price was: 87.63€.85.04€Current price is: 85.04€. bez DPH | 104.60€ s DPH |
Pridať do košíka

DTV displej 2×20 VFD externý displej
Alfanumerický zákaznícky displej DTV displej 2x 20 VFD umožňuje zobrazenie prehľadných informácií o nákupe. Vďaka jasnému, zeleno-modrému podsvieteniu zabezpečí výbornú čitateľnosť aj vo vysoko presvetlenom prostredí. Displej je dvojriadkový a v každom riadku možno zobraziť maximálne 20 znakov s podporou slovenského jazyka. Je voľne stojaci, výškovo nastaviteľný, jednoducho polohovateľný a napájaný externým adaptérom, ktorý je súčasťou balenia.
Vďaka komunikačnému rozhraniu RS-232 možno displej pohodlne pripojiť k pokladniciam Euro-150TE Flexy (STD) a Euro-150 Flexy Plus, k všetkým našim POS systémom: DTV-Alpha a DTV-Cubee, UNIQ PC, ako aj k iným PC POS zostavám.
Kompatibilita VFD displeja s pokladnicami:
- Euro-150TE Flexy (STD, BAT), vyrobené od 1.1.2015 (s výrobným číslom BRxSxxxxxx) s novým firmvérom,
- Euro-150TE Flexy Plus, s novým firmvérom
Alfanumerický zákaznícky displej DTV displej 2x 20 VFD umožňuje zobrazenie prehľadných informácií o nákupe. Vďaka jasnému, zeleno-modrému podsvieteniu zabezpečí výbornú čitateľnosť aj vo vysoko presvetlenom prostredí. Displej je dvojriadkový a v každom riadku možno zobraziť maximálne 20 znakov s podporou slovenského jazyka. Je voľne stojaci, výškovo nastaviteľný, jednoducho polohovateľný a napájaný externým adaptérom, ktorý je súčasťou balenia.
Vďaka komunikačnému rozhraniu RS-232 možno displej pohodlne pripojiť k pokladniciam Euro-150TE Flexy (STD) a Euro-150 Flexy Plus, k všetkým našim POS systémom: DTV-Alpha a DTV-Cubee, UNIQ PC, ako aj k iným PC POS zostavám.
Kompatibilita VFD displeja s pokladnicami:
- Euro-150TE Flexy (STD, BAT), vyrobené od 1.1.2015 (s výrobným číslom BRxSxxxxxx) s novým firmvérom,
- Euro-150TE Flexy Plus, s novým firmvérom
Akcia!
27.40€ Original price was: 27.40€.26.59€Current price is: 26.59€. bez DPH | 32.70€ s DPH |
Pridať do košíka

Náhradné vnútro do peňažnej zásuvky CD-530 K
Náhradné vnútro do pokladničnej zásuvky s elektrickým ovládaním a otváraním na kľúč. Vnútro zásuvky obsahuje 8 priečinkov pre mince a 4 priečinky pre bankovky.
Náhradné vnútro do pokladničnej zásuvky s elektrickým ovládaním a otváraním na kľúč. Vnútro zásuvky obsahuje 8 priečinkov pre mince a 4 priečinky pre bankovky.
Akcia!
1,383.93€ Original price was: 1,383.93€.1,342.38€Current price is: 1,342.38€. bez DPH | 1,651.13€ s DPH |
Pridať do košíka

Infokiosk
OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ
Info Kiosk
je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.
OBSLÚŽTE SVOJICH KLIENTOV AKO NIKTO INÝ
Info Kiosk
je nový koncept klientskeho pracoviska s komfortnou 19 palcovou dotykovou obrazovkou a podpisovou plochou (pre snímanie biometrického podpisu), ktorá vám prináša jedinečné možnosti pre zlepšenie a zefektívnenie práce s vašimi klientmi. Tento koncept je špeciálne navrhnutý pre banky, poisťovne, zákaznícke centrá, mobilných operátorov a všade tam, kde je kladený veľký dôraz na spokojných zákazníkov.
Info Kiosk poskytuje možnosť uplatniť skutočnú správu e-dokumentov od začiatku obchodného prípadu. Je možné koordinovať a riadiť elektronický tok dát, ich získavanie, spracovanie, skladovanie, vyhľadávanie a distribúciu efektívnym spôsobom. Dokumenty sú bezpečne uložené a sú k dispozícii kedykoľvek. E-dokument manažment optimalizuje podnikové procesy a zvyšuje efektivitu práce s dokumentmi a klientmi.
Prezentujte vaše ponuky v čase, keď sa zariadenia aktívne nepoužíva. Jedným dotykom sa Info Kiosk zmení na samoobslužné pracovisko. Klienti môžu vykonať mnoho úkonov bez zásahu vašich zamestnancov.